Jag har ätit för många smörgåsar!

Jag vart nyss påmind om att jag glömt skriva om helgens tripp. Dumt av mig!

Vi har haft det kanon bra på alla sätt och vis - hotellet och maten var jätte bra, likaså spa avdelningen och behandlingarna. Omgivningen, naturen och lugnet, är obeskrivlig. Vi var där i ett dygn och det räckte jätte bra för våran del, rastlösa som vi är. Jag rekomenderar varmt en vistelse i Tällberg!



Vid frukosten på söndags morgonen så inträffade en rolig situation.
Jag reste mig för att hämta bestick när en liten grabb på cirka tre år iakttar mig och min mage och sen upplyser sin pappa (och resten av frukost gästerna) om att jag minsann hade ätit för många smörgåsar! Härliga och underbara ungar!

Påvägen hem stannade vi till vid Lager 157.
I påsen som vi fick med oss hem fanns ett par mjukisbyxor och en luvtröja till mig och tre tröjor samt ett bälte till Viktor.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilket hotell bodde ni på? :-)

2010-10-19 @ 18:13:28
URL: http://xn--hotelltllberg-hfb.se
Postat av: Caroline

Vi bodde på hotell Dalecarlia :)

2010-10-19 @ 18:32:01
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0