Det doftar snövita...

Sitter i soffan och "traderar". Har vunnit många fina barnkläder tidigare i veckan. Allt är i nyskick och jag har vunnit dem pinsamt billigt! Inväntar leverans kommande vecka, lägger ut en bild när allt kommit.

Idag har vi varit och tittat på fönster till övervåningen, provkört en Saab årsmodell 2010 och shoppat lite smått och gott på Ikea. Har jätte ont i fogarna och har idag haft täta sammandragningar så numera är det inte speciellt roligt att gå i affärer. Kissar ju dessutom var tionde minut vilket är väldigt stressande när man är ute på ärenden.

Nu ska jag bädda ner mig på soffan och läsa om denna graviditets vecka och försöka vila en stund. Idag kliver jag in i vecka 28 (27+0) . Ska mumsa på chips och dricka cola med citronskivor i.
Ha en trevlig kväll!





Köpte ett nytt doftljus idag. Det är från Ikea och heter Snövita, 29 kronor. Det luktar så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0