Bebiskläder, jag får inte nog av dem!

Jag vet inte hur många gånger jag har gått igenom pyrets kläder som jag hitintills har köpt?
Får liksom inte nog. Klämmer och känner på dem, håller upp dem och inser hur små dom faktiskt är! Det känns helt ofattbart, jag ska få en liten bebis! Längtar ihjäl mig snart.

Idag kom det två paket på posten med kläder som jag vunnit på Tradera.
Inväntar ytterligare tre paket. Det som kommit har varit i super bra skick, så gott som nya.
Hoppas att resterande kläder är detsamma.


Just nu får tv bänken agera byrå till lillens kläder, och ett mjukisdjur som vi fick på mässan.
Snart är övervåningen klar och då kommer jag spendera dagarna till att pyssla i hans rum.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och som vanligt så vaknar pyret till liv när jag vill sova.
Jag saknar dig Viktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0