Vi ska få se pyret med 4d ultraljud.

På fredag ska vi göra ett 4d ultraljud på Tittut kliniken på Östermalm i Stockholm.
Det ska bli jätte roligt och spännande! Är det någon av er läsare som gjort ett sånt och i såna fall vad tyckte ni om det, är det värt pengarna? Eller är det någon som planerar att göra ett kanske?


Bilden är lånad från Tittuts hemsida.


Jag har bokat tid för premiumpaketet och då ingår följande:

" Under den här undersökningen så gör vi en nogrann anatomigranskning av er bebis och tittar på antal foster, fostrets storlek, vikt och beräknad förlossningsdag. Vi lyssnar på hjärtslagen, beräknar mängden fostervatten samt moderkakans placering. Med hjälp av 3D/4D tekninken så kan vi även så detaljerat som möjligt titta på bebisens ansikte, händer och fötter. Under den här tiden så kommer ni att se er bebis som ni aldrig sett det tidigare. "

  • cd med 20 - 50 3D bilder, exakt antal beror på barnets position, samt rörliga videoclips
  • undersökningen inspelad på dvd (ca 30 min)
  • utskrivna bilder i svart/vitt (6 st) och i färg (4 st)
  • könsbestämning om önskas
  • en detaljerad ultraljudsrapport

Kommentarer
Postat av: annsofie

Nej jag valde att inte göra det av några olika andledningar, dels så förstör det spänningen och det är heller inte bra för barnet att göra mer ultraljudsundersökningar än normalt.

Men hoppas det är värt pengarna :) Lycka till.

2010-10-27 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0