Att planera ett bebisrum...

Funderar och planerar lill grabbens rum.
Har tusen tals idéer men lyckas inte få ihop helheten.

Just nu funderar jag på vilka färger jag ska använda mig av.
Vitt, brunt och grönt (i rätt nyanser) känns skönt och mysigt,
turkost och vitt med svarta detaljer känns mer modernt och stilrent
men dock inte så mysigt. Eller varför inte vitt och en fin grön färg?

Jag gillar ränder. Det känns lagomt barnsligt och dessutom passar det bra ihop med resten av huset. När grabben blir några år och har en personlighet så vill jag göra ett tema rum baserat på hans intressen.

Om du skulle inreda ett pojkrum, vilka färger skulle du då använda?


Inte de bästa nyanserna men ni ser på ett ungefär hur jag tänker färgmässigt.


Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Lätt grönt, vitt och brunt! Kör stenhårt på det tycker jag. Alla kör på blått till pojkar

2010-09-04 @ 01:27:21
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0