Gaaaaah!

Fy vilken skit dag jag har haft hitintills! Är inte på humör för att jobba.

Slog tån i byrån, trodde seriöst att den skulle ramla av!
Tog en dusch och upptäckte att håret var fetare efter duschen än innan.
Håret är bångstyrigt idag, det går inte att göra någonting med det. Bad hairday!
Jag är skit sur för att jag inte har någon oversize skjorta/tunika som är
lång nog att täcka rumpan! Sur för att jag inte har några svarta Converse.
Hatar mig själv för att jag tagit fel på tiden, hur fan man nu lyckas med det?!
Jag trodde klockan var 11 när hon i själva verket är 12. STRESS!
Skulle gör en snabb och enkel lunch, jasmineris och kotlett med sallad.
Lyckades bränna riset...

Skulle verkligen behöva gå ut i skogen och skrika, slå på träden och avreagera mig. Det liksom bubblar under huden av obehag och stress.
Det känns som att jag åker berg och dahl bana...

Någonting positivt är att jag hittade ett par leggings i byrå lådan som jag glömt bort att jag köpte för några veckor sen. Världens skönaste och finaste!
(finare i verkligheten än på bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0