Generös skörd!

Har nyss varit ute i trädgården och filosoferat, njutit av den fräscha luften och planerat min dröm trädgård. För att uppnå den krävs massor med tid och pengar...

Plockade även av alla äpplen som jag kunde komma åt, drygt hälften sitter kvar. När jag ändå var i farten så fyllde jag en kasse med tomater.
Är så imponerad och stolt över mina tomatplantor!
Jag vet inte hur jag lyckats men lyckats har jag gjort i alla fall. Plockade 2,6 kilo äpplen och drygt 3 kilo tomater och ändå är det bara hälften av det som finns. 

I våras när jag inspekterade äppelträdet så trodde jag att det var en tråkig och sur sort men ack så fel jag hade. Det är glasäpplen, jätte söta och goda!




Har tre sorters tomater - körsbärstomater, vanliga tomater
och gula pärontomater.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0