Grrr, suck, morr, spott och fräs!

Jag tror jag blir tokig snart!
Är det inte sjukvården som krånglar så är det ju givetvis någonting annat.

Igår fick jag veta att jag efter många om och men kommer att få rätt vård.
Skönt tyckte jag och kunde äntligen släppa det och fokusera på det som är bra istället. Det gick en dag innan nästa bekymmer dök upp. En jäkla dag!
Den här gången är det försäkringsbolaget som ska jävlas.
Grrr, suck, morr, spott och fräs! Jag har varken tid eller ork till mer krångel.
Har suttit i telefon i flera timmar, tjatat och bråkat men inte blivit nå klokare för det. Striden fortsätter och tålamodet och orken tryter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0