Gung, gung, gunga...

Äntligen hemma igen, borta bra men hemma bäst!

Har haft en mysig helg hemma i Storvik. Åkte upp för att fira morfar som fyllt 60 men hann även med en vända till Ove Jansson. Ibland kan man göra riktiga fynd där. Sist jag var dit så köpte jag en stor fin glasvas och även denna gång fyndade jag. Köpte mig en svart gungstol i ett modernare stuk.
Har länge velat ha en gungstol men har bara hittat äldre varianter som dessutom behöver några timmars jobb för att bli schyssta.
Gungstolen ska stå i lillens rum och det kommer att bli så snyggt!
Skötbordet och spjälsängen kommer att matcha kanon!

Nu är jag på jakt efter en fin pläd eller något liknande att ha hängandes över ryggstödet. Ivrig som man är så vill jag ju såklart montera ihop stolen nu men jag har tyvärr inte plats för den ännu. Får snällt vänta tills dess att övervåningen är klar... jag hatar att vänta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0