Här var det muntert, eller så inte...

Efter en natt med lite sömn så är jag nu såklart jätte trött.
Har jätte svårt att sova numera, när jag väl lyckas somna så vaknar jag flera gånger, ligger och vrider och vänder på mig. Igår berodde det mestadels på att Viktor inte var hemma tror jag. Hatar att vara ensam i huset när det är mörkt ute. Kollar jag ut genom fönstret så är det kolsvart. Min största rädsla när jag är ensam på kvällarna är att det ska knacka på dörren, jag skulle bli så rädd!
Vi har en dörr med ett långt smalt fönster så den som står på utsidan ser in. Känner mig hela tiden iaktagen utifrån. Läskigt tycker jag.

En annan orsak till dålig sömn är våran säng. Den är hemsk, jag hatar den och får jätte ont i kroppen av den! Innan graviditeten tyckte jag likadant men jag inbillar mig att det blir värre och värre ju längre in i graviditeten jag kommer? Vi har sagt att vi ska köpa en ny säng när övervåningen är klar men frågan är om jag står ut tills dess?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0