Hoffmaestro & Chraa eller Filip & Fredrik?

Ännu en dag ledig, lyx!
Idag har vi unnat oss en ganska lång sovmorgon.
Vaknade strax innan elva men å andra sidan somnade jag nog inte före halv tre.
Som vanligt när jag blir sjuk så håller det i sig i en dag eller två, sen blir jag lite piggare och sen tar det om igen. Önskar att jag kunde bli riktigt sjuk i några dagar för att sen få bli frisk och pigg. Igår var jag halvt död, idag är jag mycket piggare men är lite rasslig och öm i halsen fortfarande.

Idag är det inspelningen av "Vem kan slå Filip & Fredrik?".
Jag är inge vidare sugen på att gå faktiskt. Det är många stilla sittande timmar.
Och dessutom spelar ju Hoffmaestro & Chraa på Grönan ikväll. Då kan man inte stå still, fullt ös! Såg dom på Katalin här i Uppsala i vintras,
jisses så bra dom är live!

Vi får helt enkelt se hur den här dagen slutar,
det kan bli både det ena och det andra.

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa men gör det!!! jag åkte till Oman i v.24-25, med 9 timmars flyg, det gick bra.. värre att gå, ni får ta taxin om ni ska en bit :)

2010-09-10 @ 17:33:01
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0