Höstens dilemma!

God morgon!

Brr, fy va kallt det är ute! Det ligger frost på
garage taket och
gräsmattan är mer vit än grön.

Jag har ett litet dilemma angående kylan.
Nu när magen börjar växa sig stor så har jag mindre och mindre kläder att välja på i garderoben. Tack och lov att leggings och oversize tröjor är modernt!
Åter till mitt dilemma - jackor! Min övergångsjacka (som idag skulle kännas för tunn) är numera för liten runt midjan. Peak parkasen kan jag ha ett tag till men den är ju istället för varm. Jag har ingen större lust att lägga flera hundra på en jacka som jag bara kan ha i några veckor.

Hittade faktiskt ett budget alternativ på Ellos hemsida som jag har klickat hem.



Håller tummar och tår att den passar, väntar ivrigt på att paketet!
Ett annat dilemma jag har angående just jackor är min längd - jag är kort,
har korta armar och är smal över axlarna vilket resulterar i att det mesta sitter som en sopsäck. Nu skulle jag behöva gå upp en storlek för magens skulle men då vet jag att armarna blir en decimeter för långa och jag ser ut som en vandrande sopsäck.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Ellos barn? =) Jättefin jacka! Kram N

2010-09-30 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0