Hur svårt kan det vara att få tag i fina gardiner?!

Har i flera veckor varit urless på gardinerna som hänger i vardagsrummet (nuvarande sovrummet) och matsalsdelen. Vill ta in hösten, burriga färger på gradiner, kuddar, filtar och ljus. Hittade för några veckor sen ett par jätte fina gardiner i en mustig brun färg men dom var ju såklart slut.
Har sen dess letat ferbrilt efter andra tänkbara alternativ men hittar nada!
Vart tusan kan man få tag i enkla gardiner i ett lite kraftigare tyg?!

Nu har jag i alla fall slitit ner "sommargardinerna" och slängt in dem i tvättmaskinen. Önskar att jag hade en egen bil!
Då hade jag brummat iväg nu och letat gardiner, kuddar, filtar och blockljus.
När jag vill få någonting fixat då ska det ske nu direkt, helst nyss! 

 
Dessa gardiner åkte ner i källaren. Vi ses till våren igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0