Idag kliver vi in i vecka 21.

Efter dagens arbetspass är jag helt slut.
Hade sjukt mycket kunder, hela dagen, non stop! Sålde massvis med skor vilket är jätte bra och roligt såklart men oj så trött jag är i kropp och knopp!
Var tvungen att jobba över och imorgon lär jag börja tidigare för att hinna fylla på butiken.

Ikväll har vi myskväll här hemma.
Viktor är magsjuk och har halsont och jag är halvdöd.
Det vart en pizza framför tv:n. Har fått dille på fruktsallad så jag ska strax göra iordning en rejäl laddning som förhoppningsvis ska räcka ikväll och med lite tur kan jag äta lite till frukost också.

Nu ska jag tända massor med ljus (kom just på att mitt underbara doftljus är slut, damn), fixa ett varmt fotbad och mysa ner mig i soffan.
Det är så mysigt för varje kväll har grabben gymnastik,
det är rogivande och lugnande att känna honom böka omkring inne i magen ♥
Mamma längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Carolina längtar också efter honom ^^

2010-09-05 @ 13:15:28
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0