Inför valet 2010.

Viktor har länge tjatat om att jag borde bli politiker,
han anser tydligen att jag skulle passa som det. Tack för den liksom...
Visst, det jag är engagerad i är jag engagerad i till 110% , jag har ofta åsikter om saker å ting och önskar att jag kunder påverka samhället mer.
Kanske man ska sadla om till politiker ändå?

Nästa helg är det ju val och jag som tidigare inte brytt mig ett dugg i politik har nu ikväll försökt att sätta mig in i denna valkampanj, jag vill göra min röst hörd. Jag har gjort ett test på nätet för att se ungefär vart jag står. 
Ska göra ett till på någon annan hemsida för att se ännu ett resultat men enligt SvD:s valkompass så är det här jag:



Inte va jag hade förväntat mig!

Jag har inga problem med att prata politik och jag förstår inte varför vissa tycker att det är så "privat" och "hemligt"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0