Jabadabadooo!

God morgon!
Idag är jag ledig. Kommer inte ihåg när jag va ledig en söndag sist?

Somnade med massor av inredningsinspiration så nu ska jag försöka ta vara på alla tankar och idéer. Vill göra om här hemma, försöka få till helheten.
Det blir ju lättare sen när övervåningen börjar ta form men lite grann vill jag pyssla och göra om på nedervåning redan nu. Funderar på att måla om i köket men är inte riktigt säker på vilken färg som ska få pryda väggarna.
Såg en helt underbar färg på en serie porslin när jag va i Enköping.
Kommer dock inte ihåg hur den ser ut riktigt, skulle inte kunna peka ut den på en färgkarta. Ångrar att jag inte köpte vispskålen med handtag.

Nu ska jag i alla fall äta frukost och sen börja rensa ur kartonger och strukturera om i kökslådorna till tonerna av Digilistan. Kanske att jag åker för att kolla på färg och tapeter, inte helt omöjligt att jag tar en vända till Ikea för att köpa nya hyllor. Den som lever får se! Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0