Jag gillar "gubb snyggingar".

Go´ kväll!

Efter en helg med bloggpaus är jag nu tillbaka med en uppdatering.
I fredags var vi iväg på inspelningen av "Vem kan slå Filip & Fredrik?".
Vi hade en jätte trevlig kväll - trevligt sällskap och trevlig underhållning.
F & F är ju så roliga och lättsamma! Förstår inte va dom får allt ifrån?!
Extra roligt att utmanaren vann!

Jag är ju helkass på att föreviga ögonblick med kameran men ett kort från kvällen vart det i alla fall. Pontus Gårdinger, programledaren,
är ju inte så tokig att vila ögonen på... man kan inte tro att han är 50 plus!


Utmanaren i blått, Filip Hammar i rött och snyggingen i svart är
Pontus Gårdinger.

Förutom att jag har jobbat lördag och söndag så har vi även hunnit med att umgås med Thomas och Sara igår kväll. Vi käkade på restaurang och övriga gänget drack några öl. En annan fick ju låtsas att man drack rom och cola...

Nu ska jag göra ett ryck och ta tag i städningen som jag har skjutit upp hela veckan pga jobb. Har lovat mig sjäkv inför kommande vecka att inte ta några extra pass om jag blir tillfrågad! Tror ni jag lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0