Jag har dragit mitt strå till stacken!

Idag har jag gjort rätt för mig, har gjort det jag kan för att påverka Sveriges politik - jag har röstat. Trodde för bara några veckor sen att jag skulle rösta blankt men så vart det faktiskt inte.
Har valt att engagera mig en smula och valet vart inte så svårt.

Nu har jag som sagt gjort det jag kan, kommer du att göra det?
Blir så less på folk som gnäller över politiken men röstar inte ens när det är val!
Röstar man inte så har man heller ingen rätt att gnälla och beklaga sig,
anser jag. 


Kommentarer
Postat av: emelie

håller med dig där carro =)

börja rösta och sluta klaga,eller vad säger du?

2010-09-18 @ 22:10:19
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0