Jag vill sova en stund till!

Väcktes för en stund sen till ljudet av att Viktor borstade tänderna och packade sin matlåda. Kan inte somna om. Jag har så ont i magen! Vaknade flera gånger i natt av magknip. Nu när jag känner efter så känner jag mig febrig och ynklig.

Jag har bäddat på soffan med mitt fluffiga täcke och massor med kuddar,
tänt några ljus och fixat ett par mackor. En kopp varm choklad skulle vara pricken över i:et men jag orkar inte fixa det nu och dessutom skulle min mage hata mig om jag startade dagen med sånt blask! Ska krypa ner i min boning och förhoppningsvis somna om, om inte så får jag följa nyhetsmorgon vilket enbart inträffar såna här dagar, en gång vart annat år ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0