Min lediga dag vart en jobbdag...

Nej det gick inte den här veckan heller, trots att jag ännu en gång lovat mig själv att inte göra det. Ni som läser min blogg förstår nog vad jag menar,
jag skulle ju inte ta på mig några extra pass den här veckan.
Idag skulle jag ha varit ledig men en kollega är sjuk så då rycker jag in istället.

Hinner inte med just någonting alls innan jobbet idag bara för att jag sov länge men så får det vara. Min kropp är så trött och jag anser att det är bättre att jag sover än att plåga mig ur sängen och sen göra av med den lilla energi jag har innan jag ens börjat jobba. Men när jag gör så får jag dåligt samvete för att jag sovit bort hela förmiddagen. Tänk allt som jag skulle ha hunnit med om jag klev upp några timmar tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0