Svar på en kommentar.



Tack för önskemålet! Det är jätte roligt när ni läsare kommer med önskemål och tycker till om det jag skriver. Mer sånt!
Dom allra flesta som kommenterar väljer dock att vara anonyma vilket jag tycker är lite trist. Blir så nyfiken på vilka ni är :)

Jag ska försöka bli bättre på att visa mer bilder.
Tycker dessvärre inte att det är så roligt när vi lever i rusten, det är ju inte inrett som jag egentligen vill ha det. Men ska bättra mig, hädanefter utlovas mer bilder i bloggen på både hus och hem, pyssel, djur och kanske mig själv.
Jag vill gärna lägga mer energi och tid på bloggen, göra den mer personlig osv.

Senare i kväll kommer jag att lägga ut bilder på ett
projekt jag håller på med så håll utkik! Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0