Lilla julafton!

Dagen idag har varit underbar, det var längesen jag mådde så bra som idag.
Och det har jag Sara att tacka för, med henne kan jag alltid vara mig själv.
Värdefull vänskap!
Lill grabben fick en present av henne också, en body och ett par byxor.




Älskar mönstret och färgerna, det är så mycket Sara!

Även min mormor har skämt bort oss med presenter idag, via ett paket på posten. Jag fick en kofta från Gina Tricot och en trisslott och lillgrabben fick
ett par raggsockor som mormor stickat. Så otroligt små och söta!
Längtar mer och mer efter honom ♥
Jag har kommit på mig själv med att prata med honom,
jag kallar honom till och med det namn som vi bestämt oss för.
Det känns så mysigt men ändå så overkligt, och fånigt.



Kommentarer
Postat av: Dude

Tack för igår, det var lika kul som vanligt och du förgyller verkligen min vardag! Du är en underbar vän Carro (och jag älskar dig).

Den där bodyn skulle jag oxå vilja ha men jag har ju ingen bebis på väg som skulle kunna ha den. Den var otroligt fin och så otroligt mycket mig. Tror du fredrik kan klämma på sig den ;)

2010-09-14 @ 07:32:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0