Mitt liv är inte så negativt som det kanske framstår som här i bloggen!

Det har varit mycket negativa skriverier i bloggen sista tiden.
Visst, det har varit en del negativa och stressande moment och vissa dagar jäkligt kämpiga, hälsan är inte på topp men trots allt det där så är det inte enbart dåligt. Livet är för det mesta härligt, jag älskar mitt liv!

Jag vill ge en guldstjärna till min underbara sambo som alltid finns vid min sida, oavsett vad. Vad vore jag utan dig?! Jag är så glad att jag har dig,
du är bäst! ♥



Vi har varit tillsammans i snart fyra år. Dessa fyra år har stärkt mig och gjort mig till en bättre människa. Det kanske låter klyschigt men det är så det är.
Jag har aldrig mått så bra som nu, har aldrig haft ett lika bra självförtroende och aldrig längtat så mycket efter att få leva livet! Jag älskar att känna mig älskad, älskar att ha någon att älska, längta efter och bry mig om.
Önskar att det för alltid kommer att vara du och jag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet inte.. såg något i vi föräldrartidningen om nå erbjudande om entrebiljett och hotell.. ska prata mer med magnus! haha, ni då? vilken dag ska ni dit?

2010-09-21 @ 18:30:42
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: lycklig

Tack älskling, du betyder allt för mig och jag är så lycklig som har dig! Kram

2010-09-22 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0