Varm choklad och en fräsch fruktsallad.

Dagen har knappt börjat och jag har redan myror i brallan och spring i benen. Jag hatar att vila och ta det lugnt. Några timmar är okej men sen är damp
Carro igång. Men idag ska jag vila, punkt slut!

Jag ska göra i ordning någonting att äta nu men vet inte riktigt vad jag är sugen på. Omelette? Risgrynsgröt? Chorizo med kokt potatis och vitsås?
Det enda jag vet att jag är sugen på är varm choklad, gärna med marshmallows.
Ska fylla en termos och göra en laddning med fruktsallad så har jag smaskiga
(o)nyttigheter nära till hands under dagen.


Mmm, vilken lyx variant av en kopp varm choklad!

Kommentarer
Postat av: Emelie Olsson

Fy sjutton vad god den där chokladen ser ut =)

nu är det höst och då innebär det mycke varm choklad eller varmt te på kvällarna =)

hur går det med magen?växer så det knakar?

kram emelie

2010-09-21 @ 07:57:16
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0