Det håller i sig...

Ja som rubriken lyder - det håller i sig och då syftar jag på sjukdomarna. Viggo kräktes konstant hela dagen igår kombinerat med diarré. Det verkar bli likadant idag då han redan hunnit spy ner hela sängen och gjort "två stora lass". Hur länge ska det behöva pågå?

Jag mådde heller inte så bra igår eftermiddag/kväll. Jag va fryssen och hade grym huvudvärk. Vid 21 la jag mig i sängen med Viggo och ammade honom - kraschade totalt! Vaknade 23.30 när Viktor skulle lägga sig. Tog en alvedon och somnade om. Idag har jag fortfarande huvudvärk och är orolig i magen. Vill inte bli magsjuk! 

Viggo sover nu men jag antar att han vaknar inom en timme för att äta. Under dagen ska vi ta en promenad ner till Lindex i det fina vädret (om Viggo är i någorlunda bra skick) och hämta ut ett paket som kommit. Kommer inte ihåg va jag beställt så det ska bli spännande! Återkommer under dagen. Solong!

Kommentarer
Postat av: frida

Aha okej :) Kul att han tycker om de. :)



Noel är ett riktigt litet matvrak så han kommer säkert tycka om de sen oxå hoppas jag hehe.

När man kommer me skeden me D droppar på är han jätte nyfiken å öppnar gärna munnen :P

2011-04-14 @ 14:38:18
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Era stackare! Krya på Er!

kram

2011-04-14 @ 22:27:34
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0