Idag blir Viggo 15 veckor.

Här kan ni se alla veckobilder.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Är det 15 veckor dom blir då? Kanske jag som räknat fel? Hum.... Har ingen koll längre, måste kolla upp det :) i såna fall har jag skrivit fel i föregående bvc besök.



Trevlig valborg & helg!

Postat av: Emma Viklund

Nu har jag fixat det, hade skrivit fel.. Tur att du såg det, annars hade ju jag fortsatt skrivit fel varje bvc besök ;p



Tänk att dom hunnit bli hela 15 veckor :) Tycker nyss man sa att dom var 2 veckor gamla ;)

Postat av: vuokko

Lille-Man,han ser så stor ut=)

2011-04-30 @ 08:36:01
Postat av: mormor

grattis gosigos /världens stoltaste mormor

2011-04-30 @ 08:57:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0