Jag blir så orolig!

Dagen har varit jobbig pga feber och envis hosta som gör riktigt ont i bröstet. Viggo däremot har varit så snäll! Men det är en sak som jag blir en smula orolig för och det är hans sätt att vara. Han sover jätte mycket och när han väl är vaken så är han svår att tillfredställa eller hur jag ska säga. Han gråter ofta och verkar vara rastlös och har svårt att komma till ro. När han gråter är det bara mat som kan trösta honom, oftast. Han ler och småpratar med oss men det är väldigt sparsamt. Att "bara vara" har han svårt för, det måste hända någonting hela tiden.

Idag har han varit vaken sammanlagt en timme lite drygt, kanske lite mer. När han varit vaken så har han ätit och jag försökte verkligen att roa honom med sång, grimaser och annat tok. Jag lyckades en liten stund, jag fick några leenden men sen vart han uttråkad och ledsen. Tidigare ikväll fick han ett bad och då vart han pigg och glad. Är det normalt?! Kan tillägga att han blir 12 veckor på lördag.


Älskade unge. Jag blir så orolig och får ont i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: frida

Usch jobbigt å vara sjuk..hoppas du blir bättre !

Ja blir oxå orolig när Noel sover mer än han brukar.. men kanske har nåt me att dom växer där oxå?Precis som Noel käka hur mkt mat som helst helt plötsligt bara..



Sen du ändra din blogg så funkar den inte på min bloglovin längre :( Ser dina inlägg men när ja trycker på dom så ser ja bara din header å sen får ja trycka på till bloggens startsida för att kunna se dom..

Samma nu när ja kommenterar ditt inlägg, de du skrivit försvinner å så ser ja bara din header å menyn på sidan :S



2011-04-05 @ 23:02:52
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till maja

DEFINITIVT låter det som ett utvecklingssprång. kolla hur gamal han är i veckor och googla eller läs i att växa o upptäcka världen. din beskrivning stämmer EXAKT ;)



hoppas det kan lugna dig lite iallafall!

2011-04-06 @ 08:13:49
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0