Nu börjar vi flytta upp på övervåningen!

Idag är det fullt ös här hemma! Jag och Viktor håller på att städar hela huset och flyttar upp på lite prylar övervåningen. LYCKA! Lill V sover tack och lov så vi hinner faktiskt med en hel del. Han har sovit i snart två timmar så han vaknar nog snart.

Nej idag blir det inte många minuter vid datorn, jag är så speedad och vill inget annat än att fixa på övervåningen. Nu är mitt mellanmåls break slut, dags att köra på igen! Minst ett inlägg till kommer under dagen, Viggo blir ju 11 veckor idag och då ska ju såklart den obligatoriska "en vecka äldre bilden" publiceras :)

   

(klicka på bilderna för att se dem i större format)
Såhär jävligt såg det ut under renoveringen. Nu är det så stor skillnad!

Kommentarer
Postat av: Emina&Wilma

Haha men det är ju inte så lätt o veta! :) Kan säga att jag gått på många skämt igår jag med så du är inte ensam. :)

2011-04-02 @ 13:54:35
URL: http://eminaborovac.blogg.se/
Postat av: Tess

Yey! vad skönt när det händer grejer! Trevlig lördag på dig :)

2011-04-02 @ 15:11:15
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Postat av: Malin

hur ser det ut nu då? nyfiken ;)

2011-04-06 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0