Skönt med helg!

Ja nu är det helg igen vilket innebär att stor V är ledig. Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt, jag tror inte att vi har några speciella planer? Jag mår ju fortfarande inte bra. Känner mig som en i gänget bland Kol patienterna, usch och fy vilken hosta jag har!

Jag funderar på att slå fart på grillen ikväll. Har ni gjort grillpremiär för i år? Vad är godast att grilla? Kom gärna med tips och förslag på gott grillat!

Ikväll är jag bjuden på födelsedagsfest hemma hos Sandra men den skippar jag tyvärr, är inte alls i skick för att slå klackarna i taket. En annan skulle väl decka i soffan innan klockan 22?! Hahaha! Nej det får bli en lugn hemma kväll med mina två V:n, jag behöver dessutom kurera mig. Solong!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, hoppas ni får en mysig biostund :) Vi hade grillpremiär förra helgen! Min favorit att grilla är faktiskt kyckling om legat i marinad. SÅ gott :) Annars är grillspett en favvis!



Barnkläderna hängde bredvid vuxenkläderna här i stan, så var aldrig in på barnavdelningen igår. Men där jag kollade så fanns bara kollektionen till tjejer..



Hoppas du får en bra lördag vännen och krya på dig!!!

Kram!

2011-04-09 @ 11:28:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: frida

Ja satt å lyssna alldeles för länge i natt haha ;P

men hitta massa på denna sidan, längst ner under övriga låtar, psalmer är jag inte så mycket för, roligare me vanliga låtar !:p Men där fanns en hel del fina :)

http://www.dopguiden.se/musik/lista.html

2011-04-09 @ 13:43:17
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0