Viktor vet inte innebörden av ordet "lagom".

Jag bad Viktor köpa med sig choklad hem från affären. När jag säger så vet han att det innebär en chokladkaka, helnöt, inga konstigheter. Kolla vad han kommer hem med...



Tre stycken 200 grammare! Visst, jag gillar choklad och ja jag kan smälla i mig ganska mycket choklad på kort tid men tre chokladkakor? Nej jag har varken pms eller lingonvecka. Haha, han är rolig mitt stor V! Nu har jag ju ett lager med choklad i alla fall, räcker resten av kvällen och lite till skulle jag tro. Mums!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

HAHA! Men då har ni choklad i alla fall :D

2011-04-03 @ 17:01:54
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0