Baby foot.

Idag har jag haft en datorfri dag, fram tills nu. Har inte varit så pigg idag, är extremt trött och fryssen. Tog mig i kragen och åkte till öppna förskolan i alla fall. Det är så trevligt och mysigt att träffa alla gulliga mammor och deras bebisar! Ser fram emot nästa veckas träff.

Vanligtvis så brukar jag städa, vika tvätt och diska nappflaskor i den här tiden på dygnet men vet ni vad? Ikväll så struntar jag i det! Smutsen och tvätten ligger ju tyvärr kvar imorgon och nappflaskorna kan jag diska innan jag går och lägger mig. Nu gör jag istället någonting som jag inte gjort på lääänge - slöar i soffan med lite gotta att tugga på och Baby Foot peeling på fötterna. Vi får väl se om jag får lika lena och mjuka fötter som Viggo? Någon som har testat produkten Baby Foot? Vad tyckte ni om den?


Kommentarer
Postat av: Helena

vilken mysig kväll du ser ut att ha haft :). Ja testa den gärna och återkom sen med vad du tyckte :). Den är väldigt enkel att göra. Kram

2011-08-25 @ 22:14:00
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Ååå, Baby Foot peeling lät lyxigt, skulle jag behöva på mina trista sommarfötter :D

2011-08-25 @ 22:23:28
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Ja dom är himla fina och vad jag har hört så ska dom vara väldigt bra :)

Nej tyvär så har vi aldrig kommit iväg , hon har kännt på vattnet i sjön men det är inte samma sak som i badhuset :)

2011-08-26 @ 08:07:47
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0