Feber.

Idag har vi haft min mamma och syster på besök. Eftersom att både min och Viktors familj bor 15 mil bort så blir det oftast några veckor mellan besöken vilket är synd. Önskar att vi bodde närmare varandra.

Viggo har varit kinkig och trött de senaste dagarna. Idag har han haft feber. Inte heller jag är särskilt pigg och alert, har konstant huvudvärk som framåt eftermiddagarna övergår till migrän. Som tur är så finns det tabletter som bromsar!

Just nu är jag i valet och kvalet - bädda ner mig i sängen eller börja slipa på mitt nya projekt? Borde sova, eller åtminstonde vila, men jag är så rastlös och får lätt dåligt samvete om jag inte tar vara på tiden på kvällarna.



Finn ett fel. Viggo ligger felvänd i vagnen.
Våran kompis Nicklas kom på en fiffig idé för att roa Viggo - lägga honom med huvudet i "fotändan", böja upp bygeln och hänga leksaker på den. Viggo tycker att det är jätte roligt att ligga så och slå på leksakerna!

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha va smart! :) Är du nöjd med Eliten? Jag har beställt efter en Mini eftersom jag mest rör mig i stan eller åker bil, så den kändes bäst.. Men funderar på att kanske ha en Elite i vinter, men det är ju några tusenlappar det handlar om. Baby jogger är ju inte direkt billiga, men ååh så snygga och sköna att köra! Hur tycker du att det funkar med 3 hjul? Jag är inte ett sånt stort fan av det, men är eliten stadig på 3 hjul? Många frågor, hehe :)

2011-08-12 @ 10:54:52
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0