Flaskborste.

Häromdagen så köpte jag MAM´s egna flaskborste. Den är i gummi och ska tydligen vara skonsam mot flaskorna. Igår kväll testade jag borsten men vart inte överförtjust. Det är svårt att få upp ett lödder från diskmedlet och jag fick känslan av att flaskorna och napparna inte vart riktigt rena. Ett plus är att det inte skvätter och stänker när man diskar flaskorna.



På förpackningen står det att nederdelen på borsten ska fungera utmärkt till att göra ren napparna på flaskorna men det håller jag inte med om. Nej tacka vet jag den hederliga flaskborsten, funkar minst lika bra om inte bättre! (Flaskborsten kostar 79 kronor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0