Fram(bak)steg.

Idag har vi spenderat några timmar i Gränby köpis tillsammans med lilla Rebecca och hennes föräldrar. Tanken var att lämna tillbaka skaljackan jag köpte igår men väl i butiken fick jag beslutsångest. Jag får helt enkelt suga på den karamellen ett tag till.

Hittade en super fin och bra vinteroverall också i märket Molo. Den är dock lite väl dyr, 1199 kronor. Om det är någon som har en Molo vinteroverall till salu, svart eller turkos i storlek 80/86, så hojta till!

Förresten så har Viggo gjort ett framsteg idag, eller snarare bak, haha! Imorse när jag la honom på golvet i vardagsrummet så ställde han sig direkt i krypställning och gungade, han testade även att stå i position till att göra armhävningar. Jag gick sen in i köket för att fixa frukost och när jag några minuter senare kom tillbaka in i vardagsrummet så hittade jag honom under soffan.



I flera timmar har han legat på golvet idag och kämpat med att krypa men kommer bara bakåt eller i sidled. Han blir arg som ett bi! Det går verkligen fort i utvecklingen, det här kom bara över en natt! Och igår så reste han sig själv upp i soffan. Mammas stora och duktiga kille ♥

Kommentarer
Postat av: Siri



Hittade hit via Mia och ville bara säga HEJ

det skiljer en dag mellan våra pojkar:)

Viggo är en supergos med en jättefint namn

kram kram!

2011-08-22 @ 22:26:30
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Postat av: Siri

förresten -

jag har också en svart pudelflicka

fast en toy!

2011-08-22 @ 22:29:50
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Kolla tradera! Här är en svart i strl 86 t.ex. Fanns flera! http://www.tradera.com/Molo-polaris-svart-vinteroverall-stl-86-i-jattebra-skick-auktion_302796_137547246



Jisses, att krypningen (haha säger man så?) kom över en natt bara! Härftigt! Vad söt han är på den översta bilden, han ser verkligen frustrerad ut :P

2011-08-23 @ 09:39:45
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0