Hejdå utväxt!

Nu är vi åter hemma i Uppsala och vardagen rullar på igen. Den här veckan har vi en hel del att se fram emot faktiskt. Veckan börjar med ett efterlängtat frisörbesök för mig, klockan 17.00.

Fram tills dess ska jag och Viggo såklart äta både lunch, mellis och middag, krypträna och helst plocka undan tvätten från torkställningen. Mitt lilla busfrö har halva förmiddagen rivit och hängt i kläderna. Nu har lillen tröttnat på att sitta i mitt knä framför datorn, han ålar sig ur min famn och "skäller" på mig. Dags för lunch, solong!


Som ni ser så är det ett välbeövligt frisörbesök!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Tack, vi hitta massa fint :D Finns bilder på bloggen nu :D



Skönt med ett frisörbesök :D

2011-08-29 @ 14:57:21
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag skulle också behöva ett frisörbesök! :)



Ha en fin kväll, kram!

2011-08-29 @ 17:27:18
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0