Heminredning.

Ja det blev några timmars strosande i heminrednings butiker för min del tidigare idag. Jag va inte in i en endaste klädbutik, idag låg fokus på just heminredning. Fick en del inspiration och några bra idéer till huset men har som vanligt för många idéer för att lyckas få ihop helheten.

Köpte med mig en del smått och gott hem såklart. Handdukar, prydnadskudde, dricksglas, vas, blommor, förvaringsboxar och ett tidningsställ i läderimitation och en ny lampa som nu står i fönstret i allrummet på övervåningen. Tror ni inte att jag lyckades glömma det jag åkte för att köpa?! En stor lampskärm, till ett projekt jag förhoppningsvis ska påbörja snart.



Dåliga bilder pga mörkret men jag vill visa hur fina ljusmönster/skuggor det blir i taket och på väggarna av lampan. Myspys!

Och apropå mörker - det känns som att hösten "hänger i luften". Helt okej för mig då jag gillar hösten (älskar tända ljus. Och att klä mig i sköna koftor, snygga jeans och boots!). Men såklart att det vore skönt att få några fler varma sommardagar att tänka tillbaka på i vinter. En utlandsresa i september/oktober för att förlänga sommaren skulle jag inte tacka nej till!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mysigt! :)



Kram!

2011-08-10 @ 00:22:02
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0