Like back in the days!

Ibland får jag dille på att lyssna på gamla godingar. Jag älskar att lyssna på alla godingar, alla är dom förknippad med minnen. Vissa låtar får mig att minnas bra och roliga stunder, andra kan få mig att må illa när jag tänker tillbaka på det som varit. Ibland kan jag komma på en gammal goding hux flux, ur tomma intet.

Idag har jag plöjt igenom Sylver och Groove Coverage. Och herrejisses vilka minnen som ploppar upp (både bra och dåliga) från tiden då jag spelade sönder dessa låtar! Hur "gammal" var jag då måntro, 15-16 och några år framåt? Shit va gammal jag känner mig...

Hörrni Storvikare, kommer ni ihåg alla härliga fester vi hade och hur vi släppte loss till bland annat Sylver och Groove Coverage?!

Nej nu är det dags att stänga igen lådan med minnen för idag. Vovven ska ut på en sista promenad och sen ska jag krypa ner i sängen. Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

haha javisst minns jag dom festerna, de va tider det. nu känner man sig gammal haha ;)

kram

2011-08-13 @ 10:07:14
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vad härligt med gamla minnen :)



Ha en underbar dag! Kram!

2011-08-13 @ 10:17:03
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0