Lördag.

Hej på er!
Vi ska strax packa in oss i bilen och åka upp till Storvik. Jag och Viktor är två trötta föräldrar och känner att vi behöver avlastning. Dessutom har jag fått nackspärr. 

Idag ska vi hälsa på Viggos gammelmormor och gammelmorfar och imorgon ska Viggo vara med sin mormor några timmar så att jag och Viktor får en stund för oss själva. Det är väl lite drygt att behöva åka 15 mil för att få en stunds avlastning men det är bara att gilla läget. Önskar att vi bodde närmare min familj!

Viggo sover dåligt (igår sov han bara 15 minuter på hela dagen) och har inte lika stor matlust som tidigare. Han har även blivit mer klängig och vill inte bli lämnad ensam. Tänder på g? Utvecklings språng?


Trött kille som har svårt att sova på dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ställer mer än gärna upp oxå om det skulle va så :) Om ni vågar låta oss vara barnvakt ;)Men vi får ses snart igen tycker jag=)va så trevligt sist, vi kanske kan grilla eller nåt=) Kram

2011-08-28 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0