Onsdag.

Usch vilken seg dag jag har idag. Jag vet inte ens vilken dag det är, skrev torsdag i rubriken men fick sen en påminnelse om att det är onsdag idag... Är fortfarande fryssen och trött. I förmiddags kurade jag och Viggo ner oss i sängen för att läsa en bok, båda somnade och sov i 1½ timme! Jätte skönt och mysigt men nu känner jag mig bakfull.

I eftermiddag är det babysim igen. Jag tror dock att jag står på torra land idag eftersom att jag inte mår riktigt bra. Nu ska vi klä oss lite varmare och traska ut på gården en stund. Det är dags att plocka av alla äpplen från trädet. Oh my... vi kommer att drunkna i äpplen!


Äppelträdet i våras - full i blom! Nu är det fullt med äpplen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0