Tisdag.

Vaknade med huvudvärk och är grymt trött och seg. Viggo är som vanligt pigg och glad och snackar på som aldrig förr. Han låter lite som de två bebisarna i Com Hems nya reklam, vet ni vilken jag menar?

Dagens planer är väl inte riktigt spikade ännu. Vi ska eventullet träffa Sandra men blir det ingenting av med det så funderar jag på att hälsa på Viggos farmor. Nåja, det återstår att se hur det blir.

 


Viggo hälsar god morgon!
Hux flux kom resesängen till användning. Den står på nedervåningen och Viggo sover i den på dagarna eller leker/tränar på att resa sig upp. Han trivs jätte bra i den och jag kan känna mig någorlunda trygg när han tränar på att resa sig, den är ju mjuk runtom. Ingen större skada skedd om han ramlar.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ha en bra dag! :)



Kram!

2011-08-23 @ 09:24:47
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Så duktig han är :) Och så fin!

2011-08-23 @ 09:29:12
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Pappa

Pappas stora kille =) Nu vill jag hem och leka! saknar er!

2011-08-23 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0