Hemma igen.

Igår kväll kom vi hem till Uppsala igen. Vi bytte vit sand mot vit snö, värme mot kyla och vi är sex timmar före svensk tid. Jag och Viggo klev upp halv fem imorse, båda två pigga och glada. När jag skulle kliva ur sängen så dunkade jag fötterna hårt i golvet - våran säng är visst mycket lägre än den vi sovit i senaste veckorna.

Viggo tycker att det är jätte roligt att vara hemma igen. Han röjer runt bland sina saker och är så ivrig på att hinna leka med allt, helst samtidigt. Jag är väl inte lika glad över att vara hemma, det känns inte som att vi haft någon semester och jag vill ha mer sol och värme!

Idag har jag fullt upp med att packa upp resväskorna, tvätta, slå in julklappar and so on. Måste dessutom åka till Ica och fylla några kassar för nu jäklar är det tomt i kylen! Och såklart så ska vi, jag och Viggo, ta oss ut för lek i snön! Pappa Viktor ska jobba idag så vi ska strax smyga upp och väcka honom. Solong!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Välkomna hem! Jag vill också ha sol och värme! Men framför allt vitaminerna som solen ger! :-)



Kram Isabelle

2011-12-19 @ 07:54:33
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Välkommen hem igen! :) Hoppas ni haft det bra, även fast Viggo varit febrig? Hoppas det ska gå bra i all julstress nu med allt :)



KRAM från oss

2011-12-19 @ 08:46:43
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Välkomna hem! Hoppas ni kan få lite julfeeling nu istället och hoppas ni kan åka till värmen snart igen! :) Kram

2011-12-19 @ 10:13:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Gülperi och Emir

VÄLKOMNA HEM!!!! Hoppas ni haft det underbart fast lille Viggo vart sjuk.



Vi får ta och träffas något så jag får höra allt om resan och hur ni haft det!!

Kram :D

2011-12-19 @ 14:52:00
URL: http://minbebis.com/blogg/gullan88

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0