Mini julbord.

I förmiddags var jag och Viggo på öppna förskolan. Där var det uppdukat med ett mini julbord, gott och trevligt. Vi hängde med Therese och hennes fina Ingrid. Efter jul uppehållet ska vi helt klart besöka öppnis oftare!

På eftermiddagen har jag varit så trött, så trött. Viggo somnade liksom igår runt 17 och sover för natten. Jag har faktiskt sovit en stund tidigare ikväll och ska strax lägga mig igen och försöka sova. Viggo vaknar runt 04 så det vore ju bra om jag får sova några timmar innan det är dags att stiga upp igen.

Imorgon måste jag ta tag i Viggos rubbade tider...



Bilderna på I & V har Therese fotat. Jag har "stulit" dem från Facebook.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så söta och så gott med julbord ;) Kram

2011-12-20 @ 22:07:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: frida

Virriga frida kan man nog kalla mej oxå haha ;) Glömde skriva att de va ifrån Lekmer.se ! ;)

2011-12-21 @ 14:06:01
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Vilka sötnosar! :)

2011-12-22 @ 12:44:24
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Siri

Tack snälla! Förlåt för att jag varit frånvarande och inte kommenterat på länge... det har varit lite tufft på sistens;(

Lorens har dåliga blod- och järnvärden pga att han ju slutat producera röda blodkroppar. De vet ej varför. Om värdena gått ner när vi ska till sjukhuset på imorgon så blir det ingen sthlmsjul utan blodtransfusion och benmärgstest... Så håll tummar!!! Stor kram

2011-12-22 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0