Viggos julkula.

Redan innan Viggo föddes kom jag på idén att samla julkulor till honom (och eventuella syskon). Varje jul ska jag köpa en fin och passande julkula som sen ska förvaras i en fin kartong.

I år ville jag helst ha en kula förknippat med Viggos första jul men hittade ingen fin. Åhléns sålde en kula med texten "min första jul" men den var gräsligt ful och dessutom i plast. Rusta sålde ett julgrans kit med diverse barnprylar, tex nappflaska och nalle, men inte heller de var fina. Någon som vet vart man kan finna något liknande?

Jag funderade på att måla en kula men insåg snabbt att det inte skulle bli något bra resultat. Istället så köpte jag en fin snögubbe. Papperslappen ska jag så småningom byta ut till något mer passande.



Kommentarer
Postat av: frida

Men vilken söt ide ! :) Hoppas ni har en bra jul helg:)

Kram!

2011-12-24 @ 01:20:26
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Maja

vad kul! Precis den idén kom jag på ett par dagar innan första advent. och Majs första julkula blev också en snögubbe ;) rolig grej att göra tycker jag. Snart kommer dem ha tillräckligt många att samla i sin egen lilla gran!

2011-12-26 @ 22:13:53
URL: http://smileysara.blogg.se/
Postat av: Rosie

Hejsan, jag undrar vart du köpt dina kuddar med texten på.. FÖr dom är riktigt snygga!:D HÄlsn Rosie

2011-12-31 @ 09:31:02
Postat av: Rosie

du får gärna maila mig =)

2011-12-31 @ 09:31:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0