Ett morgondopp till tonerna av rock. Badrock?

Vilken underbar dag, la la la na na na!
Vaknade utvilad och glad. Kan man bli annat än glad när det första man ser när man slår upp sina två blå är världens finaste son och sambo?

Viggo somnade runt 22.30 igår och vaknade 05.00 imorse för att äta en slurk och få blöjan bytt. Sen somnade vi om och vaknade 08.00. Lovely!

Dagen började med ett bad för mig och Viggo. Vi lyssnade på mormors skiva som bestod av gammal rock. Jag skrålade på och Viggo verkade gilla det. Huh, är ungen döv måntro?!

Bjuder på en av mina favvo sånger som vi spelade imorse. Billy Idol är för övrigt en av mina favvo artister.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att ni får sova! :)

2011-02-19 @ 11:12:20
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Jonalice

Merci for all the wonderful writings

2011-12-25 @ 00:23:41
URL: http://jonalice.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0