Idag blir Viggo 4 veckor.

För lite drygt en månad sen förändrades mitt liv till det bättre.
En ny liten individ kom till världen och han tog mig med storm! I en månads tid har jag nu bekantat mig med honom och mina känslor för 'den nya individen' blir bara starkare och starkare för var dag som går. Visst har jag älskat förut men att älska någon på det här viset är annorlunda, det är kärlek som varar för evigt. Kärleken till sitt eget barn - så mäktig, känslorna är så starka!

Jag tycker om när jag ser dig vid min sida.
Tycker om när du finns hos mig.
Jag tror det aldrig kan bli bättre än så här.




Puss stund med mamma (läs pickar som en fågel och söker efter tutte).

Kommentarer
Postat av: Sara

Han är ju bara så sööt =) tycker vi måste ses snart igen :D va så trevligt sist =) Kram

2011-02-16 @ 03:20:24
Postat av: Emma Viklund

hihi det är så sött det där hackspett-beteénde... Melker brukar suga tag riktigt i min kind ibland haha...

2011-02-16 @ 09:47:56
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

btw, tänk att våra små killar redan är 1 månad gammal :)

2011-02-16 @ 09:48:29
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0