Ensamstående med en tre veckors bebis...

Efter att ha provat på hur det är att vara en ensamstående mamma i 3 dagar är familjen nu komplett igen. Nu är vi alla tre, mamma pappa barn, i Storvik och ska spendera veckan här för att slippa bo hemma i byggdammet. Snickarna är på plats hemma i huset och sliter för att vi ska få övervåningen klar, äntligen!

Eftermiddagen ska vi spendera på Köpis. Jag ska försöka hitta några koftor och tunikor till mig själv och hel dressar till Viggo. På shopping runda med tre grabbar (sambon, sonen och brorsan), hur tror ni det kommer att gå?

P.S Jag är imponerad av alla ensamstående mammor! Det är påfrestande och tuffare än va man tror att ta hand om en liten bebis ensam, helt utan avlastning. Guldstjärnor till er! D.S.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh gud va trevligt det skulle vara att träffa på er då, om jag visste!! :)

2011-02-08 @ 13:26:34
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Mia

Humm... och jag som kommer vara "ensamstående" varannan månad ungefär.. Förstår ju att det kommer bli tufft emellanåt men det ska allt gå det också. Man vänjer sig ju med saker och ting...och har man inget annat att jämföra med så blir det ju ens vardag. :)

2011-02-08 @ 20:31:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0