110111, perfekt födelsedatum!

Önskar att vi hade ett badkar. Det skulle inte vara så dumt att krypa ner i ett varmt bad med massor av skum eller en härlig badboll. Jag skulle tända massor med levande ljus och ligga i vattnet tills dess att jag såg ut som ett russin. Man saknar oftast det man inte har. En varm dusch är inte helt fel heller...

I natt har jag sovit som en kratta men är ändå pigg sen två timmar tillbaka. Önskar att jag kunde somna om och sova några timmar till men kan verkligen inte! Frukost och läsning står på tur närmsta timmarna.

Igår kväll runt 21.00 fick jag regelbundna men ganska lindriga förvärkar. De höll i sig i flera timmar med cirka 7-10 minuter i mellan. Jag försökte att inte tänka på det, vill inte hoppas på för mycket (jag är ju inställd på att gå över tiden för att inte bli besviken). Men såklart är det svårt att låta bli, man hoppas ju så innerligt att det ska sätta igång! Och det är ju dessutom är det ju ett datum jag gärna vill att pyret ska komma, 110111. Nu har jag inte längre regelbunden värk men känner av 'nånting' hela tiden. Ge mig smärta, jag är redo!

Nåja, jag ska som sagt inte tänka så mycket på det men hoppas kan man ju alltid göra! Vad är en groda utan ben? Hopplös!

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.39 ♥

Ja, jag håller med - ett bad vore så underbart skönt. Men som sagt, en varm, lång dusch funkar det med.



Ojdå, vad spännande! :) Skicka över lite värkar hit haha. Jag känner inte ett smack, förutom lite mensvärk. Hoppas det sätter igång snart för dig!



Kram

2011-01-11 @ 07:43:11
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Viklund

Så fort man känner nåt, så tänker man hela tiden, "kom igen nu, ge mig meeeeer smärta", bästa smärtan i hela världen ;) Hoppas det sätter igång för oss snart!! Visst vore dagens datum bra!

2011-01-11 @ 09:14:55
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Så fort man känner nåt, så tänker man hela tiden, "kom igen nu, ge mig meeeeer smärta", bästa smärtan i hela världen ;) Hoppas det sätter igång för oss snart!! Visst vore dagens datum bra! Kram

2011-01-11 @ 09:15:11
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sv: Vaknade faktiskt med milda förvärkar och har klockat sedan dess. Dom kommer nu var 5-7min ungefär, kände nyss molvärken i ryggen förändras lite och kändes mer obehaglig på nå vis.. Vi får väl se :) Men än så länge är värkarna hanterbara, det är ju det liksom!! Dom är hanterbara, man tänker hela tiden "det ska väl bli värre?"...



Kram

2011-01-11 @ 09:33:31
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 36

Hoppas verkligen det är på G för din del snart :) Det låter ju som att det börjar hända saker!

2011-01-11 @ 09:39:03
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag håller tummarna för dig gumman, det låter ju iaf som att det inte är långt kvar :-) Se till att mannen i ditt liv fixar ett badkar åt dig, lär ju bli rätt aktuellt när bebben växer sig större <3 Håll oss uppdaterade så länge det går, nu börjar ju till och med jag att bli nervös :S Stora kramar

2011-01-11 @ 09:53:37
Postat av: PT Sofia

vilken härlig blogg :), nu är det nära nära nära...all lycka, måste absolut kika in vaarje dag nu för o se vad som händer....Min Lowa kom 110101, lite fräsit datum d oxå!!!

kram PT Sofia

2011-01-13 @ 17:16:31
URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0