110128.

Äntligen fredag vilket innebär att Viktor jobbar sin sista dag innan det är helg och några dagars ledighet. Jag antar att jag kommer att uppskatta helgerna mer nu när vi har lilla Viggo - helgerna blir heliga och vi ska ha familjemys.

I eftermiddag ska vi till BVC för att väga lillen. Jag tror att han har lagt på sig en del för han har blivit så rund och go´. Han har inte längre någon hals men har istället fått en dubbelhaka, haha! Efter BVC besöket styr vi kosan uppåt Storvik och stannar där hela helgen. Ikväll ska jag och Viggo passa på att bada badkar, mysigt. Jag önskar att vi hade ett badkar här hemma.

I två timmar har jag försökt att få ett tillfälle till att tvätta ansiktet och byta om men har ännu inte lyckats. Nu ligger lillen i sitt babygym, han verkar nöjd så det är väl lika bra att skynda in i badrummet innan han ändrar sig. Solong!

Kommentarer
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

He he.. gott med lite dubbelhaka.. precis som det ska vara ju! :)

2011-01-29 @ 15:06:53
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Hur gick bvc besöket? :) Roligt att jämföra våra småkillar eftersom dom vägde så lika vid födseln och födda samma dag dessutom :D



Krya på dig <3

2011-01-31 @ 13:03:09
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0