Ännu mer bebiskläder...


Det vart en snabb shoppingrunda för oss idag. Jag behövde ett par nya svarta leggings, mina gick det hål på igår. Snacka om att jag har nött dom väl, så gott som varje dag i ett halvårs tid! Älskar leggings med en tunika eller kofta till! Fick även med mig nya gardiner hem som ska sättas upp i köket. Det tänker jag pyssla med ikväll.

Även lillen fick en uppdatering i garderoben. Pappa Viktor valde en tröja och byxor med texten 'Daddys rocker'. Har tittat på just det setet förut men inte kommit mig för att köpa det. Nu hängde det på rean så vi tog ett set i storlek 68. Vi har kläder i 56 och 62 så vi klarar oss, gott och väl!

Det enda som saknades i storlek 62 va pyjamasar men nu är även det inhandlat. Eftersom att jag gillar giraffer så köpte vi pyjamasar i giraff mönster. Härom dagen köpte jag samma pyjamasar men med zebra mönster.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilka söta pyjamaser... =)

2011-01-06 @ 17:50:25
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: frida

De setet me daddys rocker har min lill kille oxå hehe =)

Dom pyjamasarna är ju så söta =) har oxå funderat på dom .. .

2011-01-06 @ 22:11:58
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 36

Kollade på dom pyjamasarna i affären innan, fastnade verkligen för det rosa setet med nyckelpigan. Så sööt! Får nog bli ett köp sen :D Hur många pyjamasar har ni i dom olika storlekarna?



Jag beställde magavgjutningen från www.lillamirakel.se :)

2011-01-06 @ 23:02:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0