God morgon!

Vaknade strax innan 08.00 och kunde inte somna om. Har sovit halv bra inatt. Nu sitter jag i soffan under täcket med tända ljus och myser, läser bloggar och mumsar på frukt. Jag väntar på att Viktor ska vakna så vi kan äta en riktig brak frukost! Innan graviditeten och i graviditetens början åt jag aldrig frukost. Klarade verkligen inte av det, tuggorna växte i munnen på mig. Men nu är det nya tider! Får jag inte frukost, eller åtminstonde en frukt, inom en halvtimme efter att jag vaknat så känns det som av jag ska dö av hunger! 

Viktor har långledigt, onsdag till söndag, vilket jag tycker är underbart såklart!
Sa nyss till lillgrabben i magen att det vore perfekt att komma nu när pappa är långledig. Hihi! Är han ensvis som mig så får jag vänta fyra veckor till innan det är dags. Jag får hoppas att han brås på sin far för då kommer han på BF dagen.

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.39 ♥

Jag var likadan, frukosten var ingen hit för mig innan jag blev gravid men nu! Oj oj! Nu måste jag ha frukost nästan direkt! :P



Ja, nu vore det perfekt för bebisarna att komma. Min sambo är ledig imorgon - söndag :D Och han är också född på sin BF dag så nu får vi prata förstånd med dom där inne i magen haha.



Ha en fin dag! :D

Kram

2011-01-05 @ 09:38:57
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: frida

Haha jag är oxå kass på de där.. har haft fel på alla mina bebis gissningar hos andra ! :P

Får väl se om man får rätt på sin egen :p

Många verkar tro att ja får tidigare, ja själv e helt säker på att ja kommer gå över :P men tror dom flesta är inställda på att gå över faktiskt.. men lite hopp får man ju när folk börjar gissa tidigare :P hehe



ja de e nog kul å ha såna filmer sen ! :)

man får ta chansen nu, snart e magen borta :P

2011-01-05 @ 14:56:47
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 33

Åh frukost är ju det bästa målet under hela dagen tycker jag - så gott! :)



7 av mammas 10 barn har kommit två veckor efter BF och det ska tydligen va genetiskt det där, så jag vet ju vad jag har att se fram emot.. Inte.. :P men får hoppas att jag kan bryta den trenden hehe ;)

2011-01-05 @ 16:57:01
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0